hoofdfoto thinking for learning

Spel en onderzoek in de praktijk vormgeven met Thinking for Learning (T4L)

Thinking for Learning helpt met thinking tools en strategieën om spelend en onderzoekend leren in de praktijk te laten werken. Op deze wijze worden leerlingen uitgenodigd om betekenis te verlenen aan het leren, kritisch en nieuwsgierig te worden en te blijven, eigen ideeën te ontwikkelen, samen te werken én te denken over het leren zelf: reflecteren, doorzetten en groeien.

Meer weten over Thinking for Learning of bent u benieuwd naar de mogelijkheden van een proeverij of studie(mid)dag voor uw team, school of schoolbestuur? Neem dan contact op met Hettie Lichtenberg of Herman Giesbers.

Dienstverlening

Thinking4Learning

Thinking4Learning

Kinderen goed voorbereiden op hun toekomst en zorgen dat zij hun plek vinden en kunnen functioneren in de samenleving: belangrijke doelen van het onderwijs. De snel veranderende samenleving stelt steeds andere eisen aan haar deelnemers. Het kunnen bedenken van oplossingen voor nieuwe problemen: het wordt steeds belangrijker. Daarom is het niet alleen belangrijk kennis op te bouwen, maar ook een bredere range aan skills & attitude te ontwikkelen. In Thinking for Learning noemen we dat: leervermogen. Maar wat betekent dit voor uw onderwijs? U ontdekt het bij een innovatief en bewezen concept: Thinking for Learning.

Lees verder