Klanttevredenheid CEDEO 2019

Afgelopen periode is door CEDEO de klanttevredenheid voor Educatieve Dienstverlening onderzocht. Goed nieuws: klanten geven ons een 9,5. Een groot compliment voor zowel de adviseurs als de ondersteunende teams. Hierbij een quote van een klant: “Adviseurs weten de juiste snaar te raken bij collega’s”.

Een korte greep uit de feedback:

  • ‘'Ze hebben bekendheid met de plaatselijke situatie en genieten veel vertrouwen bij de instellingen"
  • ‘'We kennen elkaar goed. Dat maakt het gemakkelijk om inhoudelijk en praktisch af te stemmen"
  • "Als ik contact leg, krijg ik snel een reactie"
  • "De planning is in ons geval nogal een puzzel omdat we veel scholen hebben. Ze blijven daar heel geduldig onder"
  • "De offerte was volledig, het is altijd mogelijk om samen de puntjes op de i te zetten"
  • "De training was helemaal aangepast aan onze behoeften".
  • "De opleidingen voldoen ruimschoots aan onze verwachtingen over interactief gehalte en afwisseling in werkvormen"
  • "Er wordt tussentijds iedere keer een mondelinge evaluatie gedaan"
  • ‘'Er worden tussendoor regelmatig dingen toegevoegd of weggehaald"
  • ‘'Adviseurs weten de juiste snaar te raken bij collega’s"
  • ‘'Tegelijk met de afronding was er een vooruitblik"
  • ‘'De trainer heeft in het nagesprek alle afspraken nog een keer op een rijtje gezet"